Ni Hao Woutje in China

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Woutje

Roel

Lieve Woutje,
Enorm leuk deze BLOG. Het wordt een heel avontuur en een enorme ervaring die ze je niet meer afnemen. Je hebt al lang iets met China en de aziatische culturen en nu mag je het ook nog gaan ervaren. Mama en ik hebben het er natuurlijk veel over gehad en zijn er achter gekomen dat je dit echt wil. Fijn om dan je dochter te kunnen en mogen supporten. Eerst met z'n drieën een avontuurlijke reis en daarna mag je het zelf doen (loslaten heet dat :-). Heel veel plezier en succes en we zijn net als iedereen reuze benieuwd naar je verhalen en ervaringen. Liefs xx

Marie-Louise

Hoi lieve Woutje,
Ook mij natuurlijk een reactie. Nog 2 dagen en je avontuur begint. Eerst nog met ons daarbij maar daarna ga je het alleendoen. Voor ons papa en ik loslaten voor jou het grote avontuur in. Het gaat je lukken dat weet ik zeker.Liefs mama

Mieke ter Weel

Ik heb oma aangemeld om jouw verhaal te lezen. Gr. Wilma

Oom Andries

hallo Woutje,
Geweldig dat je een reislog heb, ik nu in omgekeerde volgorde de verhalen gelezen.
Groetjes oom Andries